Ви благодариме што ги одбравте БК5 галенските производи!
Ве молиме земете ги предвид природата на производите и хигиенските причини поради кои не нудиме враќање на купените производи. Единствен исклучок кои би можеле да го прифатиме е само поради рекламација на производот/ите.
Случаи кога прифаќаме враќање на средства и замена на производ/и:
- Производите мора да се неупотребени и во истата состојба во која сте ги купиле.
- Производот/ите мора да се во оригиналното пакување
- За да извршиме рефундирање, мора да приложите фискална сметка како доказ за купувањето
- Само производот/ите купени по регуларна цена се предмет на рефундирање. Секој/и производ/и купени на попуст не подлежат на рефундирање
- Доколку производот за кој барате рефундирање е купен како подарок и испратен директно до вас, ќе добиете gift credit во вредност на купениот производ
Exchanges
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at melisa.galenska@gmail.com and send your item to: St. Joakim Osogovski, 28-D, Kriva Palanka.
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
If you have not received a refund yet, first check your bank account again. Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
If you have done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at (email and or phone number)